Met een uitgebreide set tools help ik bedrijven vooruit met merk-communicatie. Op pad met een merkkompas, een customer journey-kaart en een schetsboek vol ideeën, leg ik waardevolle verbindingen met de doelgroep.
Of het nu gaat om een sportschool, horecabeheer of een producent van dakramen, iedereen heeft een verhaal te vertellen. Met merkontwikkeling, copywriting en design werk ik om deze verhalen tot leven te brengen. Dankzij mijn klantgerichte aanpak, aandachtig luisteren en door goed om me heen te kijken, kan ik genieten van mooie samenwerkingen en mag ik terugkijken op uiteenlopende projecten met elk een boeiend verhaal.
Kom meer te weten over mijn visie:

Foto door Roland Delderfield
Werken voor grote namen
is altijd fijn.
Soms kan het nog mooier zijn om een kleiner merk te zien bloeien. Samenwerken in beide gevallen heeft mij een uniek perspectief op het vak gegeven. Door te werken met internationale, nationale en lokale klanten breng ik een rugzak vol nuttige ervaringen met me mee.




Met de juiste uitrusting kun je elke taak aan.
Mijn tien jaar durende avontuur als freelancer heeft mij op plekken gebracht waar ik voortdurend nieuwe middelen en processen leer kennen, die ik als zelfstandige vaak direct kan toepassen in merkontwikkeling en communicatie. Als gevolg krijgt mijn toolkit steeds opnieuw upgrades.
Werkervaring:
Freelance copywriter en designer bij EKCS (2015 — heden)
Op het gebied van merkontwikkeling en communicatie heb ik tekst en beeld altijd bij de hand om boeiende verhalen te creëren. De visie van een sterk merk verdient het om met originele ideeën en visuele authenticiteit gecommuniceerd te worden.
Content marketeer bij Fakro Nederland (2022 — 2024)
Bij Fako op de marketingafdeling droeg ik bij aan het tot leven brengen van het mooie merk. Door intern aan de kern te werken en extern onze visie uit te dragen, bleven we relevant bij de doelgroep en bewogen we het merk samen vooruit.
Een vakman is zo goed als zijn gereedschap.
Lang voor m’n fascinatie voor merken begon, bracht ik dagen door aan de tekentafel. Zo’n ouderwetse, schuine variant. Deze moest uiteindelijk plaatsmaken voor een computer, terwijl ik tijdens de studie ICT de digitale wereld verkende. Mijn richting was helder, en gedurende de studies Grafische Vormgeving en later Advertising aan de WDKA, kon ik mijn werkplek steeds verder uitbreiden en mijn gereedschapskist voortdurend aanvullen.
Opleidingen:
Advertising op Willem de Kooning academie (2009 — 2013)
In Rotterdam viel alles pas echt op zijn plek. Met opdrachten die creatieve oplossingen vereisten, werden we uitgedaagd om knappe ideeën en opmerkelijke merkcommunicatie te creëren.
Grafische Vormgeving op Deltion college (2005 — 2009)
Met nog genoeg te ontdekken, werd mijn blik plotseling gevangen door grafisch. De eerder verzamelde tools, en alles wat ik nog zou oppakken in Zwolle, hielpen mij ideeën nauwgezet uitwerken.
ICT op Graafschap college (2002 — 2005)
Tijdens de studie in Doetinchem leerde ik computers onder de motorkap kennen. We verkende diverse besturingssystemen en applicaties, en codetalen als HTML & CSS werden mij bekend.
Een vakman is zo goed als zijn gereedschap.
Lang voor m’n fascinatie voor merken begon, bracht ik dagen door aan de tekentafel. Zo’n ouderwetse, schuine variant. Deze moest uiteindelijk plaatsmaken voor een computer, terwijl ik tijdens de studie ICT de digitale wereld verkende. Mijn richting was helder, en gedurende de studies Grafische Vormgeving en later Advertising aan de WDKA, kon ik mijn werkplek steeds verder uitbreiden en mijn gereedschapskist voortdurend aanvullen.
Skills: